Allt som vanligt

Japp så då var det söndag och alla är hemma igen, bra, skönt.... jobbigt när inte alla är hemma...och att man inte fick följa med på bio....eller när matte går på toaletten och stänger dörren....eller när husse och matte bastar och jag inte får hänga med in i värmen....eller när dom åker och shoppar utan mig....eller när jag inte får ligga mellan i deras säng .....eller när man inte får hoppa upp o kolla vad det är som luktar gott på matbordet.....eller när man inte får sno goda ostar som står på vardagsrumsbordet .. Ja ni börjar fatta va?! Skönt att helgen är slut och alla gör vanliga saker och alla är hemma!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej Sally, det är lite boxerbus i dej också läser jag. Själv så tycker jag bäst om mattes och husses strumpor. De luktar så gott, och så kan jag bita på koppel och dra när vi är ute och går.



2010-01-25 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0