Milla

så heter en liten boxertjej som kommer på besök imorgon! Hon är 12 veckor och bor hos min mamma Cita och hennes flock. Ska skärpa till mig och visa mig från min bästa sida eftersom jag är en stor tjej, och eftersom min uppfödare Vivianne också är med så vill jag ju att hon ska se va "fnygg" och trevlig jag är :)
Jag ska be husse fota och lägga upp bilder imorgon, nääää nu ska jag ska gå och sova min skönhetssömn....... haaa haa gick ni på den..?! JAG behöver väl ingen skönhetssömn - Jag är ju "grundfnygg"

Kommentarer
Postat av: Bob

Va" skoj syrran att du får besök av mamma Cita och Vivianne, pussar och krama dom från mig,

Det va ju skönt att det inte va nåt allvarligt med ditt hjärta.

Puss på dig fnygging från brorsan Bob

2010-01-13 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0