Nya leksaker!

              
Japp, jag visste det! Min plan var att visa min bästa sida nu efter jul när flocken är trött på pyssel, pynt och annat fix. Jag har hjälpt till hemma med att plocka undan julen, kastat ut granen och sånt. Och vad händer då? Jo, tomten kommer tillbaka och visar sin tacksamhet för Sally! Locka vad jag fick: Grissvansar, märgben dinosaurie, studsboll, you name it! Allt är mitt och jag är glad idag. Varje dag vi gått hem från hunddagiset har jag sneglat på prylarna och blinkat lite gulligt...och idag blev det pay off!
Världens gladaste Sally

Kommentarer
Postat av: BoZze (halvbror)

Hej söta Sally! Vad fin du är!!! Detta var första (men inte sista) gången jag hittade hit. Vi har ju samma pappa så vi är ju halvsyskon :-). Jag kommer från Nuggets... : )



Åh vad många fina saker du fick av tomten! Du har visst varit lika snäll som jag har varit... ; )

Den där gröna krokodilen var jätte rolig....ja den är "slaktad" sedan länge.....men rolig var den...; )

KRAMIzZAR BOzZE

2010-01-08 @ 22:09:56
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Ester

Tjo! Den blåa studsbollen är verkligen buskul! Jag hade förut en orange men den studsade ner till sjöns botten och var borta för alltid... men sedan fick jag en ny röd! :)

Kram!

2010-01-09 @ 14:12:46
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0