Tidig morgon

hmmmm imorse ringde mattes väckarklocka för andra dagen på raken .... vet inte vad som är på gång men det pustas och stånkas och morras - jaaaaaaa jag vet men det är inte bara hundar som kan det jag lovar och försäkrar er att MIN Matte kan morra. Jag kikar upp lite lätt under lugg då matte kliver ur sängen, väntar tills hon gått ut ur rummet och smyyyyyyyyyyyger upp i hennes varma säng he hee skönt! Sen ligger jag där och lyssnar på mattes stön och stånk - tyckte mig höra något om jobbångest men jag kan ha hört fel mellan morren :)

Kommentarer
Postat av: Atlas

Hej Sally!

När ska du komma och träna med oss??? Saknar dig!



Puss påre!

2010-01-05 @ 11:11:24
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0