Hot hot hot....and puppies


Puh de e varmt för en boxertjej nu, men som tur är kan man hänga i stugan vid havet, husses mamma och pappa bor här. Det är sååååå skönt att kunna gå ut på havet och svalka sig eller skvätta sand på alla på stranden, he hee.
Sen har jag viss fått fnatt säger matte för jag tror att jag fått valpar, jag har varit hängig och pipig och går runt och bäddar och bär på saker. Matte har rådfrågat alla proffs och fått goda råd, bl.a så är alla mina leksaker borta som jag går och bär på t.om min tennisboll! Vi var på träning igår och faktiskt så presterade jag och överraskade matte, glömde bort mitt "tillstånd" och blev mig själv för en stund. 
de e ingen boll det är en valp!!

Kommentarer
Postat av: Atlas

Verkar jobbigt att vara tjej...och vi killar tycker att ni tjejer är jobbiga...ni luktar ju fantastiskt gott ibland...slår totalt slint i skallen på en...jobbigt eller inte, snygga är ni iallafall, ni tjejer!

2010-07-15 @ 20:21:14
URL: http://hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0