Fotbolls-VM

  Det är fotbolls VM och Sverige är inte med, men jag är med. Dessutom har jag en egen boll. Finessen med min är att det är mindre luft i den. Dom är inte så från början, men blir det efter ett par minuter när man spelat med dom. Dessutom hatar målvakterna dom här bollarna, därför att de är så hala (läs slemmiga) så det är svårt att få grepp om dem. Jag brukar näta flera gånger varje match. Vilken position jag spelar på? Alla! Jag är överallt på planen och skitsvår att få stopp på. Brassarnas spöke!
SambaSally

Kommentarer
Postat av: Denzel

Hej Sally!

Vi måste boka in en date tycker jag :) Men du, vet du? Nu har jag varit och gjort mitt MH-test. Det var jättekul tyckte jag. Och matte säger att jag var superduktig! Klarade mitt test utan problem! Kul va?! Hon säger att jag var supercool ;)

Vi hörs bruden :)



Kram Denzel

2010-06-21 @ 21:36:03
Postat av: Theo

Tjenare syrran!



När vi ses i sommar får vi ta och spela en match. Fotboll är även en av mina favoritsporter!



Plöta pussar från brorsan!

2010-06-23 @ 22:16:42
URL: http://boxerntheo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0