Vilodag ....NOT!

Hej på er ! Först vill jag tacka för alla omtänksamma kommentarer kring min "krock", jag hade sån tur jag mår jätte bra, lite skeptisk till bilar på gatan och jag är lite på min vakt, matte har tränat mig på promenaderna då vi gått brevid trafikerade gator. 
Idag var det söndag och Nationaldag, trodde det var vilodag men så var inte fallet.... uppe med tuppen för att skjutsa tonårshusse som skulle iväg på match i Gävle, sen blev det morgonlångprommis med både husse och matte i en skön morgonsol. Sen började slitet.... rensa rabatten, matte drog upp gröna saker ur rabatten och slängde dom i skottkärran och jag plockade ur dom ur skottkärran och drällde runt med ogräset som matte uttryckte sig??
 
Sen kom farmor och farfar för att hjälpa till med att hugga ved, jag fick lägga lite energi där med och bära runt på lite vedklabbar.
 
Men efter en lång dags arbete så kom belöningen med middag i solen och jag fick smaka lite kött och pommes, slurp! Jag mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0