Lååååååång prommis

Nu har matte börjat med något nytt som jag inte har gjort tidigare, på lördagmorgon så vaknar vi käkar frulle och sen bär det iväg ut på lååååååååååååååååångprommis? Jag går ju ut hårt från början som vanligt men nu har jag blivit helt konfunderad två lördagar på raken då vi går och går och går, efter en timme så går jag så fint i kopplet, kör kontaktövning med matte men hon bara går och går. Spännande är det också för vi går på ställen som är helt nya för mig, nya lukter och nya vägar, nya hundmöten. När vi till slut kommer hem så är jag trött, TRÖTT, ett tag i alla fall :)
Ha en skönt lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Ester

Långpromenader är en av de bästa vi vet! Tycker inte du det!?

Ps: jag ska göra MH nästa söndag, och om två veckor är det din tur! Var ska du göra det? Det lär bli spännande. Kram

2010-03-21 @ 12:31:05
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0