Miljöträning

idag fick jag hänga med till Birsta City, inte för att shoppa, nääää husse och matte skulle miljöträna med mig..!? Först fick jag göra platsliggning intill en STOOOOR lastbil, sen gick vi i gallertrappor, satt utanför IKEA utgången och kollade in alla människor som kom släpande på vagnar som skramlade och annat skoj. Mest spännande tyckte jag nog att det var att gå igenom parkeringshuset. Hur det gick?? Ja vad ska man säga, en boxertjej är en boxertjej, jag fixade det galant så klart!
Imorgon ska vi på torsdagsträning på Timrå BHK den första i vår, de blir skoj!

Kommentarer
Postat av: Theo

Hallooo!

Min husse och matte pratar också om att vi ska miljöträna. De hade tydligen fått tips av vår mor inför MH. Men det lät ju rätt skoj att få vara där det händer en massa saker. Ser nu fram emot helgen och min miljöträning.

Vi ses på MH! Blöta pussar från brorsan Theo

2010-03-25 @ 11:39:15
URL: http://boxerntheo.wordpress.com/
Postat av: Ester

Vad duktig du är! Glöm inte att testa för skrammel samt skott, det är aldrig fel. Hur reagerade du på nyårsafton? För mig var det inget problem, reagerade inte när en raket small precis ovanför oss så att all snö färgades grön på en mikrodels sekund. :)

Var ska ni göra MH? Är det arrangerat av Boxerklubben? Mitt MH på söndag är arrangerat av ÖLO, vid Österåker BK. Vad roligt att du ska träffa dina kullsyskon igen! :)

2010-03-26 @ 08:08:09
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Denzel

Igår fick jag också åka till Birsta City och miljöträna... O jag skötte mig också perfekt. Man är ju boxer :D Och jag tyckte faktiskt det var rätt skoj att gå där ute bland alla människor!

Tack för lekstunden idag. Det var SUPERKUL!!! Vi träffs snart igen, hoppas jag :)



/Denzel

2010-03-28 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0