Träningsdate med en filmstjärna

Idag har jag varit på träning med en filmstjärna! Jooo de e sant, han heter Denzel Washington och är en boxerkille från Fränsta och som bara är några dagar äldre än jag.
Om det gick bra att träna hundmöten? Knappast! Jamen ni förstår väl själva, två boxrar som möts. En som är "superfnygg" och en som är "moviestar" klart man måste fram och hälsa varje gång!
Näe, idag blev det fria aktiviteter. Jag testade mitt nya knep för att tukta en stjärna som Denzel. Man nafsar honom i bakbenen, ni anar inte vad irriterad han blir, men det funkar superbra. Nästa vecka ska jag tänka ut nåt nytt. När ni läser det här sover jag tungt sedan länge.

Snark, Sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0