3 dagar kvar...

Endast 3 dagar kvar tills jag ska springa vänstervarv! Husse o matte köpte nytt utställningskoppel till mig eftersom jag inte har ett sånt, det är kort och diskret som det ska vara när man ska ställas ut. Igår var matte på första kurstillfället i "Steg II" hos TImrå BHK, det var 6 hundar som skulle vara med, det är bra att det inte är så många så får man mycke tid och tid det behöver vi ju ;) jag fick inte vara med första gången men till veckan då ska vi köra igång med att visa upp oss i linförighet!
Håll tummarna för mig på lördag, det är husse som ska springa varvet med mig då matte kommer sitta i insläppet och i sekretariatet, det blir premiär för henne med att hjälpa till på Utställning efter kursen som hon gick i vintras "Certifierad utställningsarrangör" får väl hålla tassen att hon inte gör bort sig utan har koll på vaccinationsintyg och annat.
     


Kommentarer
Postat av: Ester

Spännande! Snart är det även min tur och jag vet vad som gäller då, ska naturligtvis göra mitt (vårt) bästa! :)

Kram från din halvsyrra.

2010-05-05 @ 19:15:56
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Mira

Jag håller tummarna för dig på lördag! Min matte ska också sitta i insläppet, så då kanske de äntligen kan träffas! (Min matte är sååå dålig på att fixa det här med möten och sånt...;-))

2010-05-05 @ 19:19:55
URL: http://www.larssonscorner.dinstudio.se
Postat av: Atlas

Lycka till!!

2010-05-06 @ 13:37:44
URL: http://Hundlivbyatlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0