Attack!


Fortsättning på min serie; "Dagen med Denzel"
Tänkte ta upp en annan sak som är typisk för grabbs. Dom har ett enormt behov av att hävda sig inför oss "sköra damer" Kolla bara Denzel´s attackimpaförsök!
Vad han försöker säga är: kolla fnygging, har du sett nåt snabbare på fyra ben eller!? Ha jag chans på dig nu?
Jag måste nog erkänna att det har jag nog inte. Det verkar inte kameramannen ha sett heller.
Hmm, kanske kan han vara nåt i framtiden kanske, om jag tänker långt fram i tiden vill säga.
Hej då!       (attans vad snabb han var ändå....och fnygg...)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för tipset om erat valp-kit. Jag har kvar en del saker sen jag hade en beardis. Så jag behöver inget nu..

Vi ska hämta Zelda som hon heter den 6juni. Hon är då 9veckor. För vi kommer hem från Mallorca den 5juni.

2010-05-05 @ 17:13:05
URL: http://kickilinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0