Cruising

Idag har vi laddat våra batterier, vi började med en tidig morgon då tonårshusse Dennis skulle iväg på match. Strålande sol, fågelkvitter och frukost på altanen. Sen skulle vi iväg o kika på match. Matte "cabbade" ner oooooohhh de gillar jag, man kan liksom sitta o mysa med solen på nosen och känna alla lukter, njut!
Dennis var så cool i sin fotbollsdräkt och jätte duktig på plan, gissa om jag var sugen att hoppa in och hjälpa till, fatta vilken fantastisk runningback jag skulle vara, Toutchdown...JAPP! Men jag fick inte vara med idag.
Husse, matte och jag drog vidare ut till havet och käkade Sikmacka på Hamnstugan och jag fick en prommis. Nu ikväll har jag fått duscha och snygga till mig för imorgonbitti då går jag ut i ringen. Ca 09:30 smäller det!
  
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0