Lillan De Walls Minnesutställning, Ring 7


Nu är det snart min tur. Attans vad stort, det var 14 ringar.
Nervös? Matte kanske, men inte jag. Var faktiskt väldigt lugn före...

Han verkar klar därborta. Japp dax för mig då!

Kontakt Matte! Dommar´n hallå, kolla in mig, inte hon breve!

Vad säger hon nu då? Ska jag springa mer eller är jag klar?

Hur det gick? Jo vars, jag är nöjd. Jag fick ett 1:a pris och placerade mig 2:a i konkurrens med en vovve som fick BIR. Jag fick enligt Matte och Husse ett mycket bra utlåtande:
"Nice young female, very good proportions and outlines. Still immature, needs time. Very good angular skull, nice eyes and wellset ears. Well turnedup underjaw, good frontlegs, well angulated. Nice brindle color and good topline. Moves well when she likes"

Om jag är trött nu? Har paxat 2-sits soffan resten av dagen!
Snark/Sally


Kommentarer
Postat av: Ester

Bra jobbat! :)

2010-05-23 @ 16:27:30
URL: http://estertheboxer.cybersite.se
Postat av: Kicki

Va kul att det gick bra för dig... Hoppas vi syns på ngn boxerträff framöver.. Vi får ju hem vår lilla tjej den 6juni..

2010-05-23 @ 22:20:07
URL: http://kickilinaz.blogg.se/
Postat av: Mira

Grattis, jättekul! Jag lär aldrig få något pris på utställning jag, för matte säger att jag är kohasig!!?

2010-05-24 @ 01:09:49
URL: http://www.larssonscorner.dinstudio.se
Postat av: Denzel

Snygg jobbat :) Synd vi inte kunde komma o kolla på dig... Men så är det ibland... Grattis i alla fall!!

2010-05-24 @ 07:27:06
Postat av: Theo

Grattis grattis Sally! Va duktig du är. Åh fnygg också fast det visste jag ju redan innan :)

Grattis pussar från brorsan Theo

2010-05-24 @ 09:56:50
URL: http://boxerntheo.wordpress.com/
Postat av: Mia-Maria

Men GRATTIS Sally från oss i Duved. Du vet vi som har nappar med som du brukar snutta på...fast det är klart, då var du bebis, nu är du stortjej, eller "nice young female". Hälsa din matte och dina hussar!

2010-05-25 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0