Träning

Japp nu kör vi hårt jag o matte, var på vår kurs ikväll och där tog vi upp hopp över hinder igen, hmmm kände mig lite ringrostig och försökte gå brevid första gångerna men matte sa till mig att det inte var någon idé att smita. Såååå nu hoppar jag igen. Kontakten var superbra tyckte matte, inkallningen snabb och snygg, platsläggandet lugnt, linförigheten har vi fått så mycket bra tips på nu så den börjar bli bra..... jaaaaa nu är vi på gång! Resten av veckan blir det träning på "västervarvet" då vi ska på utställning igen på Söndag i Nordichallen.

Kommentarer
Postat av: Theo

Va duktig du är syrran! Hård träning ger bra resultat! Lycka till på utställningen i helgen! Blöta pussar får brorsan Theo

2010-05-21 @ 09:40:05
URL: http://boxerntheo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0