1 advent

Hej alla vänner! Idag var det första advent och min flock pyntade i hela hemmet och tände ljus, men vet ni vad vi egentligen skulle göra i helgen. Jooo vi skulle hälsa på våra vänner i Täby, ni vet dom med mina två rottiskompisar. Matte och husse, Gustav, Dennis och jag packade in oss i bilen i fredags vid 15 tiden för att bege oss på helgäventyr. Men....MEN...i Iggesund tog det tvärstopp, trafiken stod helt stilla och min flock var jätte tålmodiga och väntade och väntade ......ooooooooooooooooooooch väntade. När vi inte kommit mer än en kilometer (pga av bilar som gav upp och vände) så satte vi tidsmål på när vi skulle ha familjerråd, det första hade vi kl 18 då beslutade vi att vi skulle vänta till 19, sen höll vi ut till kl 19:40 då vände vi. Snopet för oss alla, jag låg mest och sov i min bur, fick en liten prommis intill alla bilar på E4 (spännande) och en kisspaus och matstopp på McDonalds i Hudiksvall då vi hade vänt hem och var jätte hungriga. Kl 21:30 var vi hemma igen, tänk att vara på väg så länge men bara ta sig 10 mil tur och retur?!
Husse har köpt röda kuddar till soffan, visst är dom snygga?


Kommentarer
Postat av: Kicki

Sally måste säga att du har en bra husse som kan det där med shopping o styling :)



Tråkigt att ni inte kom iväg.. Jag har en kompis som också satt fast där i kön i fredags. Dom skulle till Stockholm för att ta flyget till Gran Canaria men dom kom inte heller fram...

2010-11-28 @ 23:11:27
URL: http://kickilinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0