Min serie: "Matte är bortrest, vad gör man då?"

Tja!
Tänkte ge er en bild hur det ser ut hemma hos mig en lördag när matte är bortrest.
Som ni ser så spelar lillhusse ett spel ämnat för 18 år och uppåt.
Kan tänka mig sömnproblem som följd av detta....
Här skulle det vara en bild på mellanhusse, men han är på okänd ort, omöjligt att dokumentera från.
Ska vara glad om han kommer hem på den här sidan natten.
Och sist:
Tar mig en tugga på min halvslemmiga sko i mattes säng.
Ska sova här sen.
Yes, den här är omöjlig att toppa!
Kram på dig matte!

Kommentarer
Postat av: Matte

Hmmggrrmm när katten är borta.... Är i Åre på copperhill, har varit på spa och snön faller, Sally du skulle älska att få "boxerskova" här o Gustav du skulle trivas i restaurang/barmiljön och rummet med Ps3!! Ligg nu vakna inatt och vänta in mellanhusse ... Ses imorgon ! Puss på er!

2010-10-23 @ 22:54:03
Postat av: Kicki

Hahahaha, underbart!

2010-11-02 @ 01:55:23
URL: http://boxerifamiljen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0