Mitt i naturen

Hallå där, nu undrar ni säkert vad jag gör här mitt ute i skogen.
Jo förstår ni, en vacker hösthelg som denna passerar inte förbi utan att min flock gör en seriös attack på vad naturen kan bjuda på.
Häng med så ska jag visa vad jag hittat. (eller vi...)
Kolla! Tack vare min nos så har vi typ burit hem 8 kg såna här.
Svamp heter det. Något som nu ligger överallt hemma utspritt på tidningar för torkning.
Några ligger i min mage också...
Som grädde på moset så har jag fått tre nya leksaker idag. Dom ska få sova med mig i bädden i natt.
Vilken helg, ojojoj vilken helg!
Hörs/Sally

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat Sally....

Visst är det härligt att va i skogen,

vi har också plockat trattisar...

Kram från Boben.



2010-10-03 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0