Oktoberjakt

Tjena! Ja jag vet att jag lovat berätta en sak. En sak jag så här i efterhand
kanske inte är så stolt över. Men ok, ligg lite lågt med det här, så ska ni få höra.
En av mina bästa kompisar, min "Dogwalker" och jag var ute på vår dagliga promenad.
Som vanligt avslutade vi vår utflykt med lite lek i parken. Och vad kom där?
Två ståtliga rådjur! Ja vet, ja vet men det gick inte att hejda, mina ben fick full fart framåt.
jaaaakt! resten är historia, så nu vet ni det. Själv har jag gått vidare i livet och lagt detta bakom mig.
Fast ibland väcks jag av tanken att det var rätt roligt ändå....
Nu ska jag somna om/Sally

Kommentarer
Postat av: Helen Risgryn o Vixi

Du kanske kan få följa med de stora killarna på jakt nästa år? Hälsar Vixi som också skulle vilja jaga.

2010-10-21 @ 14:39:24
URL: http://boxermania.wordpress.com
Postat av: Kicki

hihi man måste ju få prova iallafall...

2010-10-21 @ 22:41:31
URL: http://kickilinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0