Robin hood och hans vita springare

Jo jag skulle ju berätta om vem jag träffade i skogen.
Ni ser ju själva att det var Robin Hood. Som tur var så höll han inne med skottet.
Inte nog med det, han hade sin vita springare med sig.
Skoja bara, det är jag som fått min vinterpäls. Ibland är livet lurigt!
Eller.....skojade igen, så här är det:
Det är lillhusse och hans bästis Risgryn(näst efter mig då) Så är det, så det så.
Hon kan gå 300 meter bredvid lillhusse utan att sträcka kopplet. Respekt!
Tjingeling/Sally
Imorgon? Då ska jag berätta nåt helt galet jag gjorde igår.....inte bra.

Kommentarer
Postat av: Helen Risgryn o Vixi

Hälsa lillhusse att den vita springaren hälsar att hon gillar Robin Hood mycket!

2010-10-19 @ 23:03:17
URL: http://boxermania.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0