Blodvite

Jahaa så har det hänt...... När matte sätter på sig pannlampa så vet man att antingen ska vi ut i mörkret eller så ska hon klippa mina klor. Jaaaa ni läste rätt, hon tycker det är lättare att klippa när hon ser bra, ni får tänka på att hon inte är så ung längre ;)
Jag har två vita klor, dom tycker matte är ganska lätta att klippa, men resten är svarta. Igår klantade hon till det och den första klon hon klipper klipper hon för långt så jag fick skrika till ordentligt!! Aaaaaaajjjjj!
Men .... vad händer ??? hon bara liksom tog tag i min tass och fortsatte ?!! VA??! Det gjorde ju ont! Men men efter en stund var alla klor genomklippta och matte tittade på mig och klappade mig hårt och sa Braaaaa tjejen! ???? DET GJORDE JU ONT!! Sen bara gick hon därifrån som om inget hänt........ ? Jag BLÖDER JU!!!??
/Sally

PS förlåt Sally det var inte meningen, och tro mig jag blev jätte ledsen att jag gjorde illa dig och jag fick skärpa till mig för att inte ömka dig och bara hålla om dig! (För då kanske jag aldrig får klippa dina klor mer). /matte Susanne

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjena tjejen... Snart syns vi på spårhelgen. Du vet det där med klorna det är sånt som händer o se det var ju inge farligt.. Duktig matte du hade som tog det iskallt..

2010-09-17 @ 10:03:36
URL: http://kickilinaz.blogg.se/
Postat av: Ester

Ajdå det lät så ont! Lillmatte sa till mig att din matte gjorde helt rätt, lika känslokall brukar hon också ibland vara... De tvåbenta är ibland så märkliga! Kram på dig, som plåster på såret.

2010-09-17 @ 17:02:09
URL: http://estertheboxer.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0