Andra chansen...

Idag fick jag två chanser till träning, först fick jag åka till Sundsvalls BHK och få lite tips och trix från Helene som har två boxertjejer Vixi och Risgryn, jag och matte njöt i fulla drag av att få hjälp med vår träning. Jag var ganska så duktig...matte sa de i alla fall, fick godis... sen åkte vi hem, käkde lunch och vilade.
Döm om min förvåning när träningsgrejerna åkte fram igen??? Vi åkte ut ännu en gång till samma ställa och JAAAAAAAAAAA där var han min stora snygge boxer Harry! Ni vet...! "När Harry mötte Sally" oj va kul vi har, först försökte matte träna lite på det som vi fick tips om tidigare på dagen,  men efter ett tag fick jag och Harry busa järnet! tjoooohoooooooo  :)

Helen och Vixi visar linförighet sååååååå bra!

Min lillhusse Gustav fick vara "störning" och det gjorde han bra :)

När Harry mötte Sally........ jag har trasan .... he heee

fortfarande har jag trasan ..... men kan berätta att jag blev av med den till slut.......

Kommentarer
Postat av: Helen Risgryn o Vixi

Ni var jätteduktiga i dag. Kul det gör vi om.

2010-03-06 @ 22:07:25
URL: http://boxermania.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0